W związku z licznymi uwagami działkowców Zarząd postanowił zawiesić wykonywanie uchwały WZ nr. 8, dotyczącej utworzenia funduszu celowego na wyniesienie podliczników z altanek i umieszczenie ich w nowych skrzynkach przy ogrodzeniu.
Jednocześnie Zarząd podjął uchwałę nr. ZSO/9/2024 o wymianie w trybie pilnym starych zainstalowanych w altankach i nieposiadających już legalizacji podliczników na zgodne z obowiązującymi przepisami.
Koszt wymiany (demontaż starego podlicznika, montaż nowego podlicznika oraz pomiar rezystencji i pętli zwarcia na odcinku od podlicznika do skrzynki elektrycznej) będzie wynosił 200 zł. Kwotę tę w gotówce będzie pobierał od działkowców upoważniony przez Zarząd elektryk bezpośrednio po zakończeniu montażu.
O terminie wymiany podlicznika każdy działkowicz będzie zawiadomiony e-mail, sms lub doręczonym pismem.
Niedostosowanie się do tych terminów spowoduje wyłączenie prądu dostarczonego do działki.
Zarząd informuje, że wprowadza dla każdego działkowca obowiązek przesłania w listopadzie każdego roku zdjęcia podlicznika z widocznym stanem zużycia energii elektrycznej. Zdjęcie należy wysłać mms-em do skarbnika ogrodu - tel. 668 758 393.